top of page

Morocco 21 thru 30, 2022

Public·9 members

Mason Collins
Mason Collins

Windows 8.1 Gratis Download Nederlands [Extra Quality]

Een uurtje eerder dan oorspronkelijk aangekondigd, heeft Microsoft Windows 8.1 vrijgegeven. Het nieuwe besturingssysteem is gratis te downloaden voor mensen die al Windows 8 of RT hebben op hun pc, laptop of tablet.

windows 8.1 gratis download nederlands

Ik vind de discussie of versie 8.1 nu mooier of lelijker is dan vorige versies een beetje zinloos. Over smaak valt niet te twisten niet waar?Wat ik wel ergerlijk vind is het volgende:Nadat ik 8.1 had geïnstalleerd bleken mijn firewall en virusscanner (i.c. Comodo Internet Security Premium) uitgeschakeld te zijn en vervangen te zijn door de Windows firewall en Defender. Probeert MS op deze manier de concurrentie uit te schakelen?Downloaden en installeren van apps van Windows Store lukt niet tenzij je je eigen firewall uitschakelt en de windows firewall inschakelt. Wat is dit voor een onzin?Tijdens de installatie word je gedwongen een microsoft account te activeren. Toen ik dat weigerde kon ik niets anders dan de pc opnieuw opstarten. Tot mijn stomme verbazing kreeg ik de melding dat de installatie van 8.1 weer werd teruggedraaid.Uiteindelijk lukte de installatie wel. Direct daarop het ms account omgezet in een lokaal account.Verder merk ik nagenoeg niet van Win 8.1. Waarom daarover zolang gedaan moest worden si mij volkomen onduidelijk. De terugkeer van de startknop. Met de door gratissoftwaresite aangegeven programmaatjes kun je dat prima regelen. IE 11: om tv te kijken met UPC Horizon moet de widevine video optimizer geïnstalleerd worden. Dut lukte van geen kanten dus toch maar overgestapt op FF24.

De link " " die wordt opgeroepen door de tekst "Anders kun je Windows 8.1 hier gratis downloaden" verwijst gewoon naar de Windows store in Modern UI en is niet een alternatieve mogelijkheid om Windows 8.1 te downloaden. Kortom je moet toch eerste de noodzakelijke updates installeren....

To start up the Praat program, just double-click it.If you use Praat for the first time, choose Intro from the Help menu.4. Phonetic and international symbolsFor best results with phonetic characters in the TextGrid and Picture windows,you should also download the Charis SIL and/or the Doulos SIL font,which were created by the Summer Institute of Linguistics.To install them, first download their zip-files:CharisSIL-6.101.zipDoulosSIL-6.101.zipDouble-click the zip folders. You will see a folder called CharisSIL-6.101 or DoulosSIL-6.101; drag it out of the zip folder to your desktop.When you open the CharisSIL-6.101 or DoulosSIL-6.101 folders, you will see TrueType font files such asCharisSIL-Regular(.ttf), CharisSIL-Bold(.ttf), CharisSIL-Italic(.ttf), CharisSIL-BoldItalic(.ttf), and DoulosSIL-Regular(.ttf).To install a font, double-click its file and choose Install.

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

Something went wrong

Follow

• Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

©2024 by Travel With B.A.E.S. Brave Awakening Energetic Souls

bottom of page